Non Thinking Think Tank… το ΥΠΟΙΚ

Φορολογία, εντιμότης και φοροδιαφυγή
Η φοροδιαφυγή είναι κλοπή. Δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως ανεντιμότητα! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Οι φοροδιαφεύγοντες δεν κλέβουν μόνο το κράτος, αλλά και τους συμπολίτες τους, που αναγκαστικά πληρώνουν περισσότερους φόρους για να συντηρούν το κράτος, το οποίο παρέχει τις όποιες υπηρεσίες του σε όλους ανεξαίρετα τους πολίτες. Αν οι υπηρεσίες του κράτους είναι ακριβές και κακές, αυτό δεν δικαιολογεί μια τέτοια πρακτική. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για ένα έγκλημα. Εξάλλου η ποιότητα του κράτους είναι άλλο θέμα και χρειάζεται διαφορετική και σωστή αντιμετώπιση που σίγουρα δεν είναι η μη πληρωμή φόρων.

Αλλά η φοροδιαφυγή δεν είναι η μόνη κλοπή.

Υπάρχουν πολλών ειδών ληστείες με ή χωρίς βία, διαρρήξεις με ταυτόχρονη παρουσία των θυμάτων ή και εν απουσία αυτών. Η αποφυγή πληρωμής, πχ διοδίων, είναι και αυτή μια αυθαίρετη μορφή κλοπής, όσο δικαιολογημένη και να φαίνεται σε ορισμένες περιπτώσεις στους παρόδιους. Οι καθυστερήσεις στην εξόφληση υποχρεώσεων είναι μια ιδιάζουσα μορφή κλοπής, οι καθυστερούντες στην καλύτερη περίπτωση κλέβουν τους τόκους των πιστωτών τους, και στην χειρότερη κλέβουν την οικονομική τους ευρωστία. Ληστείες και διαρρήξεις γίνονται στους δρόμους, σε σπίτια, σε εταιρείες, σε γραφεία, σε καταστήματα, σε χρηματαποστολές, σε τράπεζες, σε ασφαλιστικά ταμεία, σε πανεπιστήμια, σε δήμους, σε υπουργεία, στο δημόσιο, παντού. Από όλα αυτά υπάρχει, κατά την γνώμη μας, μια κλοπή που είναι η χειρότερη από όλες: η κλοπή των πολιτών από το ίδιο τους το κράτος!

Πολλά είναι τα παραδείγματα που στολίζουν τον μεγαλύτερο φταίχτη στην Ελλάδα. Οποιαδήποτε απόπειρα καταγραφής θα είναι ελλιπής. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει και να αποπειράται. Αν όμως το κράτος θέλει να περιορίσει την παρανομία της φοροκλοπής, πρέπει πρώτα το ίδιο να γίνει έντιμο με τους πολίτες. Ανέντιμο κράτος δεν μπορεί να αξιώνει έντιμους, νομοταγείς φορολογούμενους πολίτες. Επειδή τον Μάιο αναμένεται αναμόρφωση της φορολογικής νομοθεσίας, καταγράφονται εδώ κάποιες περιπτώσεις που το κράτος μας υστερεί σε εντιμότητα με την ελπίδα, ελπίζουμε όχι υπεραισιόδοξη, να συμβάλουμε στην βελτίωση των φορολογικών μας δεδομένων.

Α΄. ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

1. Αν το κράτος μας χρωστάει και του χρωστάμε και εμείς, αυτό δεν δέχεται να συμψηφίσει, αλλά μπορεί και να μας φυλακίσει για τα οφειλόμενα από εμάς. Οι υπουργοί, οι βουλευτές, οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι πάσης φύσεως άλλοι κρατικοί λειτουργοί έχουν πάντα δίκιο και δεν φυλακίζονται ποτέ, εκτός αν η κλοπή είναι τεράστια, και αν συντρέχουν και άλλοι λόγοι για να βρεθεί εξιλαστήριο θύμα. Ανάλογο της θυσίας της εν προκειμένω όχι και τόσο αθώας Ιφιγένειας για να ξεφύγουν οι υπόλοιποι…
2. Το κράτος προεισπράττει φόρο στον αέρα που καταβάλλεται στις μισθώσεις καταστημάτων. Το έσοδο αυτό δεν είναι ετήσιο εισόδημα, καθώς ανάγεται σε όλη την εννεαετία της μίσθωσης. Για αυτό τον λόγο, ο νομοθέτης υπήρξε αρχικά έντιμος και καθόρισε την αυτοτελή φορολόγηση με σταθερό συντελεστή και δεν θα συνυπολογίζεται με τα λοιπά εισοδήματα. Προεξόφλησε δηλαδή και προεισέπραξε τον φόρο των επομένων εννέα ετών. Πλην όμως στον ίδιο νόμο και ενενήντα άρθρα πιο κάτω, αφού ο νομοθέτης είχε εξαντλήσει την διάθεσή του για εντιμότητα, εξαιρεί τα νομικά πρόσωπα. Και τέλος, άλλος νόμος εξαιρεί και τους ιδιώτες από την αυτοτελή φορολόγηση. Δηλαδή το κράτος καταργεί την αυτοτελή φορολόγηση αλλά προεισπράττει τον φόρο που προέβλεπε αρχικά ο νόμος κατά την σύνταξη των συμβολαίων. Και τελικά ποιος μένει για την εφαρμογή του νόμου; Κανείς…
3. Δυστυχώς υπάρχει και συνέχεια, διότι το κράτος εισπράττει και πλήρη φόρο εισοδήματος επί του συνολικού ακαθαρίστου ποσού της προηγουμένης περίπτωσης χωρίς να αφαιρέσει και την παρακρατηθείσα προείσπραξη! Δηλαδή εφαρμόζει μια περίεργη κρατική συνήθεια να υπολογίζει και φόρους επί φόρων. Με ποιες ακριβώς λέξεις θα περιγραφόταν αυτό;
4. Το κράτος χορήγησε έξτρα αμοιβή στους εργασθέντες για την Αθήνα 2004, φορολογούμενη αυτοτελώς όταν την χορήγησε. Οκτώ χρόνια μετά, υποχρέωσε όλους που μας προσέφεραν αυτή την πολύ επιτυχημένη διεξαγωγή των αγώνων του 2004, όσους δηλαδή είχαν ξεπατωθεί στις απλήρωτες υπερωρίες του 2004, να πληρώσουν πρόσθετο φόρο εισοδήματος, χωρίς να αφαιρέσει από την απαίτησή του την προκαταβολή που είχε ήδη εισπραχθεί, και προσαυξάνοντας τα εισοδήματα και αλλοιώνοντας την κλίμακα του φόρου επί το δυσμενέστερο. Έτσι εισέπραξε για άλλη μια φορά και φόρο εισοδήματος και επί του φόρου της αυτοτελούς φορολόγησης που είχε εισπράξει προ οκταετίας…
5. Απαιτείται από τους φορολογούμενους να προσκομίσουν αποδείξεις των συναλλαγών τους για να μην υποστούν ποινές. Δημοσιεύεται όμως λίστα αποδείξεων που δεν περνούν στην εφορία. Ανάμεσα σε αυτές είναι και οι ιατρικές, οδοντιατρικές και παραϊατρικές υπηρεσίες... Όλες οι αποδείξεις εταιρειών κοινής ωφελείας και τα κοινόχρηστα δεν μετράνε… Αντιθέτως μετράνε οι αποδείξεις για τρόφιμα. Δηλαδή η αγορά χαβιαριού ενθαρρύνεται ενώ η πληρωμή ηλεκτρικού, νερού και τηλεφώνου αποθαρρύνεται… Προφανώς όσοι με δυσκολία τα φέρνουν βόλτα και μόλις καταφέρνουν να καλύπτουν τις βασικές τους ανάγκες, θα πρέπει να καταναλώνουν και… χαβιάρι για να μαζέψουν αρκετές από τις εγκεκριμένες αποδείξεις για να μην πληρώσουν και πρόστιμο!!!
6. Κουραστικό ίσως αλλά αξίζει τον κόπο να αναφερθούμε στην διαδικασία που προβλέπεται για την έκπτωση των εξόδων φαρμακείων, ιατρικής και άλλης περίθαλψης. Εκπίπτει από τον φόρο εισοδήματος το 10% ΜΟΝΟ των δαπανών αυτών και μέχρι το ποσό των €3.000 ευρώ, για τα εκτός ασφαλιστικών ταμείων έξοδα [όπου 10% ίσον €300]. Και αυτά ΜΟΝΟ εφόσον υπερβαίνουν το 5% του φορολογητέου εισοδήματος. Ο νέος φορολογικός νόμος δεν διευκρινίζει αν το κόστος του λογιστού που θα αποτυπώνει όλες αυτές τις αριθμητικές πράξεις και όλους αυτούς τους αριθμούς περιλαμβάνεται ή όχι στην ρύθμιση αυτή…
7. Η φορολόγηση των «μεγάλων» αυτοκινήτων ξεκινάει από τα 1929 κ.εκ. Τα 1928 είναι μικρά και από τα 1929 αρχίζουν τα μεγάλα… Φυσικά κάπου θα πρέπει να μπει ένα όριο αλλά γιατί όχι σε ένα στρογγυλό 2000; Γιατί συνεχίζεται κάποιος παρελθών παραλογισμός; Μυστήριο!

Β΄. ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

8. Τα δικαστήριά του κράτους κρίνουν ότι η έκτακτη φορολόγηση δεν είναι φορολογία, αλλά φορολογική επιβάρυνση και ως εκ τούτου εξαιρείται από την συνταγματική απαγόρευση της αναδρομικότητας!!!
9. Και σαν συνέπεια, στην συνέχεια η «φορολογική επιβάρυνση» δεν εκπίπτεται από το εισόδημα και πληρώσαμε και φόρο εισοδήματος επί της έκτακτης εισφοράς!!! Η τακτική πληρωμής και φόρου επί φόρου φαίνεται να είναι προσφιλής στο Υπουργείο, αλλά και στις τιμολογήσεις των ΔΕΚΟ. Στην ΔΕΗ πχ πληρώνουμε ΕΦΚ [ειδικό φόρο κατανάλωσης] και επί του φόρου προστιθεμένης αξίας [ΦΠΑ]. Τίμια πράγματα!
10. Οι βουλευτές συνέδεσαν τον καθορισμό των δικών τους αμοιβών με αυτές των δικαστών. Στην συνέχεια ανέθεσαν σε ειδικά δικαστήρια απαρτιζόμενα από δικαστές, τα μισθοδικεία, να καθορίσουν τις αμοιβές των… δικαστών! Ομολογουμένως εντελώς ανέντιμος τρόπος εφαρμογής του ρητού «Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει» για δικαστές αλλά και για βουλευτές…

Γ΄. ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

11. Οι τόκοι υπερημερίας ήταν για πολλά χρόνια δυσμενέστεροι για εμάς από ότι για το κράτος. [Όπως απαντάει και ο Καραγκιόζης στο πόσο κάνει 2+2: «Εξαρτάται αν αγοράζω ή αν πουλάω»…]
12. Για πολλά χρόνια νόμοι του κράτους υποχρέωναν την κατάθεση στην Τράπεζα της Ελλάδος [ΤτΕ] τα χρήματα όλων των ΝΠΔΔ και των ΝΠΙΔ, συμπεριλαμβανομένων και όλων των ενοριών, μονών και λοιπών εκκλησιαστικών ιδρυμάτων. Τα χρήματα αυτά η ΤτΕ θα διαχειριζόταν κατά την κρίση της, αλλά ήταν πάντα άτοκα. Στην συνέχεια πάλι με νόμο πέρασαν σε ειδικό ενιαίο λογαριασμό στην ΤτΕ που κατά τον νόμο μπορούσε να τα επενδύει αποκλειστικά σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου. Στις 9 Μαρτίου 2012, Παρασκευή, η ΤτΕ αγόρασε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου στην ονομαστική τιμή του 100% για λογαριασμό του ειδικού ενιαίου λογαριασμού και τα οποία την Δευτέρα 12 Μαρτίου κουρεύτηκαν κατά 68%. Δεν μάθαμε ποτέ που βρήκε ομόλογα στο 100% η ΤτΕ ή ποιος ήταν ο «τυχερός» που πρόλαβε και πούλησε τα ομόλογά του την Παρασκευή σε αυτή την τιμή…
13. Μαζί με τις τράπεζές μας, κούρεμα υπέστησαν και μικροί ιδιώτες αποταμιευτές που είχαν εμπιστευθεί το κράτος αγοράζοντας ομόλογα του και έχασαν τις αποταμιεύσεις που θα συμπλήρωναν την σύνταξή τους! Αλλά και τα «κουρεμένα» ομόλογα που τους αποδόθηκαν είχαν λήξεις εκτεινόμενες πολύ πέραν του αναμενόμενου όρου ζωής όσων είχαν εμπιστευθεί τις οικονομίες τους στο δημόσιο. Αν ήθελαν δε να εισπράξουν το «πλήρες» μετά το «κούρεμα» κεφάλαιό τους, η ρευστοποίηση στην αγορά θα τους επέβαλλε ακόμα πιο οδυνηρό «κούρεμα» στα «κουρεμένα»…
14. Οι προμηθευτές του Δημοσίου, των νοσοκομείων, των ασφαλιστικών ταμείων είχαν και αυτοί πολλά προβλήματα με την είσπραξη των οφειλών των ως άνω «πελατών» τους. Κάποια στιγμή οι φαρμακοβιομηχανίες, οι φαρμακαποθήκες, οι εισαγωγείς υποχρεώθηκαν να αποδεχθούν κρατικά ομόλογα με έκπτωση έναντι του λαμβάνειν τους. Και τα ομόλογα αυτά δεν εξαιρέθηκαν του «κουρέματος» και οι πιστωτές κατέληξαν να εισπράττουν κλάσμα κλάσματος. Δεν γνωρίζουμε πόσες από τις εταιρείες αυτές έβαλαν λουκέτο, ούτε πόσες από αυτές κυνήγησαν έφοροι, οικονομικοί εισαγγελείς, εισπράκτορες των ασφαλιστικών ταμείων και λοιποί για απλήρωτα χρέη. Φυσικά την κακοδαιμονία αυτών των εταιρειών την μοιράσθηκαν οι ακόμα πιο αθώοι υπάλληλοί τους. Δυστυχώς είναι και αυτή ακόμα μια κραυγαλέα περίπτωση ανέντιμου ληστρικού κράτους που καταδυναστεύει τους ραγιάδες υπηκόους του…

Δ΄. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ

15. Το κράτος εφαρμόζει την πολιτική του «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω» εδώ και χρόνια όπου και όσο μπορεί. Δεσμεύει πχ το ΚΑΣ [Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο] ένα ακίνητο για εννέα χρόνια χωρίς να πληρώσει την απαλλοτρίωση. Κάποια στιγμή μετά την παρέλευση της εννεαετίας, σύμφωνα με τον νόμο, αίρεται αναγκαστικά η απαλλοτρίωση και το ΚΑΣ ξαναδεσμεύει το ίδιο ακίνητο για άλλα εννέα χρόνια. Δεν προβλέπονται περιορισμοί για το πόσες φορές μπορεί το ΚΑΣ να δεσμεύει το ίδιο ακίνητο! Και η δουλειά πάει λέγοντας…
16. Σε άλλες περιπτώσεις, το κράτος και οι δήμοι δεν γνωστοποιούν αποφάσεις, πχ πολεοδομικές, χωροταξικές και άλλες, τις οποίες όμως εφαρμόζουν. Έτσι ο πολίτης δεν έχει κανένα στοιχείο για να προσέλθει στην δικαιοσύνη, όταν βέβαια αυτή δεν απεργεί παρά την ρητή συνταγματική απαγόρευση. Σε μια περίπτωση, ένας δήμος θέλει να τροποποιήσει ρυμοτομικό σχέδιο και να χαρακτηρίσει ένα οικόπεδο ιδιώτη ως χώρου πρασίνου. Δεν έχει όμως χρήματα για να κάνει κάτι τέτοιο. Η λύση που έχει βρει είναι να μην κοινοποιεί τις προθέσεις του εγγράφως, ούτε βέβαια και να αποκρίνεται σε συγκεκριμένα ερωτήματα ενδιαφερομένων, για συντελεστές δομήσεως, ανοικοδομήσεις, επισκευές, κλπ. Έτσι δεσμεύει το ακίνητο ώστε να μην μπορέσει ο ιδιώτης να προσφύγει στην δικαιοσύνη… Εξάλλου ούτε στην Ευρωπαϊκή δικαιοσύνη μπορεί να προσέλθει για καθυστέρηση ή παρακώλυση απονομής δικαιοσύνης καθώς δεν υπάρχει επίσημο έγγραφο με ημερομηνία. Απλά, ο δήμος συμπεριφέρεται σαν τον γκάγκστερ που είπε στην ταινία «θα σου κάνω μια προσφορά που δεν μπορείς να αρνηθείς» εννοώντας ότι αν αρνηθείς θα έχεις πολύ κακά μπλεξίματα…
17. Απαλλοτριώνει το κράτος ένα ακίνητο για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Ο σκοπός δεν πραγματοποιείται, αλλά το ακίνητο παραμένει περιουσία του κράτους! Τα ακίνητα στην Ανάβυσσο και στο Ελληνικό είναι από τα πιο εμφανή παραδείγματα, αλλά υπάρχουν και χιλιάδες άλλα.
18. Αποδέχεται το κράτος μια κληρονομιά για ένα σκοπό. Δεν εφαρμόζει τους όρους της διαθήκης, την οποία όμως έχει επίσημα αποδεχθεί, αλλά κρατάει το κληροδότημα, πράγμα παράνομο. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα είναι η οικία Μποδοσάκη στο Ψυχικό που δωρήθηκε για επίσημη κατοικία του εκάστοτε πρωθυπουργού. Έγινε αποδεκτή η δωρεά, αλλά ο «εθνάρχης» παραχώρησε την Βίλλα Μποδοσάκη στον Γιάννη Γεωργάκη για γραφεία της πάλαι ποτέ οργάνωσης πολιτισμού. Το ακίνητο δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για πρωθυπουργική κατοικία παρά το ότι ήταν ιδανικό με ιδιοκτησία ενός ολόκληρου οικοδομικού τετραγώνου και με παρακείμενο ακίνητο σε άλλο οικοδομικό τετράγωνο για την φρουρά και το λοιπό προσωπικό…

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΔΕΚΟ

19. Οι τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος από την υποτιθέμενη ιδιωτικοποιημένη και εισηγμένη στο Χρηματιστήριο ΔΕΗ ακριβαίνουν με τις μεγαλύτερες καταναλώσεις σε αντίφαση με κάθε οικονομική λογική και κάθε πρακτική αγοράς. 19. Τα ίδια ισχύουν και με το νερό της ΕΥΔΑΠ.
20. Ακόμα πιο περίεργη είναι η τιμολόγηση της ΔΕΗ: για 800kw [κιλοβατώρες] η τιμή είναι δεδομένη, αλλά για 801kw επέρχεται αύξηση 40% όχι στην πρόσθετη 1kw, αλλά σε όλες τις 801kw.
21. Στον λογαριασμό της ΔΕΗ εξάλλου περιλαμβάνονται και εννέα φόροι υπέρ του κράτους, των δήμων και υπέρ της ΕΡΤ… [Αναγράφονται σε χωριστό παράρτημα για τους δυσπιστούντες!]


ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ

22. Αν έχουμε πληρώσει αρκετά ένσημα σε δυο ταμεία ώστε να δικαιούμεθα δυο συντάξεις, εισπράττουμε μόνο το 50% της μιας από αυτές.
23. Επί χρόνια πληρώναμε ασφαλιστικά ταμεία και για τους δεκατέσσερις μισθούς, αλλά μόνο οι δώδεκα υπολογίζονται για την χορήγηση σύνταξης.
24. Υπάρχει μια δόλια αλλά ασφαλής μέθοδος αποφυγής πληρωμής συντάξεων που εφαρμόζεται από όλες τις γραφειοκρατίες των ταμείων: απαιτούνται σε κάθε βήμα άπειρα αποδεικτικά στοιχεία ακόμα και παρελθουσών δεκαετιών. Είναι τέτοια η προσήλωση στην τακτική αυτή που υπάρχουν ταμεία που δεν αναγνωρίζουν ούτε δικές τους έγγραφες βεβαιώσεις ότι πχ ο ενδιαφερόμενος έχει συμπληρώσει τα απαιτούμενα έτη συνταξιοδότησης και ότι ουδέν οφείλει.
25. Αν μισθοδοτούμαστε από μια εταιρεία πληρώνοντας ΙΚΑ και διορισθούμε στο διοικητικό της συμβούλιο τότε υποχρεωνόμαστε να ασφαλιστούμε και στον ΟΑΕΕ [πρώην ΤΑΕ] με ατομική μας χρέωση, όχι της εταιρείας. [Αυτό είναι ένα νομικό κατασκεύασμα του 2005.] Βέβαια χρειαζόμαστε δεκαπέντε χρόνια συνδρομών για πάρουμε κάτι έναντι των χρημάτων που καταβάλαμε στον ΟΑΕΕ, και ακόμα και αν τα συμπληρώσουμε θα πάρουμε μόνο το 50% αυτής της παρά ταύτα πλήρως πληρωμένης απαίτησης!

Πρέπει λοιπόν οι φορολογούμενοι να πληρώνουν τους φόρους χωρίς φοροδιαφυγή. Αλλά για να αποκτήσει το κράτος έντιμους φορολογούμενους, θα πρέπει και εκείνο να γίνει έντιμο. Κάτι που δεν έχει ακόμα κάνει αλλά αντιθέτως έχει ακόμα πολλή δουλειά μπροστά του.

Εκτός από έντιμο όμως, το κράτος θα πρέπει να γίνει και αποτελεσματικό. Δεν έχουμε σταματήσει να υποστηρίζουμε σε όλα τα Υπουργεία και με όλους τους τόνους την ανάγκη εκλογίκευσης του φορολογικού καθεστώτος που διέπει τις χρηματιστηριακές συναλλαγές. Ο φόρος υπεραξίας θα αποφέρει έσοδα μόνο αν λάβει κάποια άδικη και παράλογη μορφή. Ο φόρος συναλλαγών πρέπει να καταργηθεί: αποδίδει ελάχιστα και εξάλλου προβλέπεται να αντικατασταθεί από ένα Ευρωπαϊκό φόρο Tobin [Financial Transaction Tax]. Τέλος, ο φόρος μερισμάτων ευνοεί τους ξένους και επιβαρύνει αποκλειστικά τους Έλληνες μετόχους. Και οι τρεις αυτοί φόροι ενισχύουν τις κεντρόφυγες δυνάμεις. Επιπλέον αποτρέπουν τις αυξήσεις κεφαλαίων των εισηγμένων, που είναι απαραίτητες για να ανακάμψει η Ελληνική οικονομία.
Το Υπουργείο Οικονομικών πρέπει να επανέρχεται επί των λανθασμένων αποφάσεών του. Όταν ο φόρος στο πετρέλαιο εξαπλασιάστηκε αλλά τα έσοδα παρέμειναν τα ίδια, όταν η φορολογία των αυτοκινήτων που έχει ήδη αυξηθεί τόσο πολύ αλλά τα δημόσια έσοδα από το αυτοκίνητο του 2012 είναι το 30% των εσόδων του 2009, όταν το σύνολον των εσόδων του προϋπολογισμού, παρά την αύξηση της φορολογίας θα είναι ίδια με αυτά του 2008, τότε θα πρέπει να σκεφθούν στο Υπουργείο ότι κάτι δεν πάει καλά!

Προ μηνών είχε αναφερθεί στις εφημερίδες ότι ο «συνήθως χαμηλών τόνων, υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης, ‘βγήκε από τα ρούχα του’ [χθες] στην Βουλή με αφορμή τα όσα ακούστηκαν περί φορολόγησης των ακαδημαϊκών πτυχίων. ‘Δεν ξέρω ποιος σκέφτεται αυτές τις ανοησίες’, φέρεται να είπε.»

Συμφωνούμε με τον κ Υπουργό, αλλά προφανώς δεν ακούει όλες τις άλλες ανοησίες που αποδίδονται στο Υπουργείο του!!! Έχει καταντήσει το Υπουργείο Οικονομικών ένα ΝΤΤT – Non Thinking Think Tank… Και το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αρχίσει να σκέφτεται το ΝΤΤΤ είναι το πώς να ανακτήσει την έξωθεν καλή μαρτυρία που έχει δυστυχώς απολέσει…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blank Template By subinsb.com